Toimintasuunnitelma 2012

TOIMINTASUUNNITELMA 2012

POHJOIS-KYMENLAAKSON VIHREÄT RY.

(Huom! Kesällä 2012 yhdistyksen nimi on vaihtunut, se on nyt KOUVOLAN VIHREÄT RY.)

1. Yhdistys toimii Kouvolan kaupungin ja Iitin kunnan alueilla.
  2. Toiminnan tarkoituksena on vihreiden arvojen edistäminen kuntalaisten arjessa ja päätöksenteossa. Tähän pyritään julkisen keskustelun, luottamushenkilötyöskentelyn ja muun poliittisen sekä kansalaistoiminnan kautta.
  3. Yhdistys järjestää keskustelu- ja koulutustilaisuuksia vihreistä teemoista.
  4. Kaksien vaalien vuonna 2012 painottuu kuntavaalien 2012 valmistelu. Tavoitteenamme on saada enemmän kuin tällä hetkellä olevat kaksi edustajaa Kouvolan kaupunginvaltuustoon!
  5. Alkuvuonna tuemme Pekka Haaviston presidentinvaalikampanjaa vuoden 2012 presidentinvaaleissa parhaan kykymme mukaan.
  6. Yhdistys kannustaa ja mahdollisuuksiensa mukaan tukee rahallisesti jäseniään osallistumaan puolueen ja Vihreän sivistysliiton järjestämiin koulutus- ja muihin tilaisuuksiin.
  7. Yhdistys osallistuu aktiivisesti Kaakkois-Suomen Vihreiden ja Vihreän Liiton toimintaan.
  8. Yhdistys jalkautuu entistä useammin kaduille ja toritapahtumiin tavoitteena avoin keskustelu alueen muiden asukkaiden kanssa kaupungin eri alueilla.
  9. Järjestetään kirpputoripöytä vaalien ajaksi mainontaa ja varojenkeruuta varten ja kirjojenvaihtotori.
  10. Yhdistyksen hallituksen jäsenet kirjoittavat vuorollaan yhdistyksen nettisivuille kouvolanvihreat.fi.
  11. Vihreät mielipiteet näkyvät edelleen usein myös valtuustoaloitteissa ja sanomalehtien mielipidepalstoilla.
  12. Jäsentiedotuksen pääväylänä on sähköpostilista pokyvi@vihreat.fi. (Kesästä alkaen kouvola@vihreat.fi)
  13. Yhdistyksen tavoitteena on vuonna 2012 aktivoida yhä suurempi osa jäsenistä mukaan aktiiviseen toimintaan.